Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je niet tevreden bent over een artikel of over onze dienstverlening.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar
info@stipenzo.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op
http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Let op: Omschrijf svp duidelijk de klacht en vermeld je gegevens en je ordernummer. Een foto toevoegen van het product verduidelijkt de klacht en versnelt de afwikkeling van de klacht.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.